Neden KİK?

Bağımsız Denetim nedir? Faydaları nelerdir?
13 Mayıs 2010
Sayın Patron, ARTIK ANLA 2!
15 Haziran 2010
Hepsini göster

Neden KİK?

kikNeden Kurumsal Kimlik?

Günümüzde pek çok kurum benzer mal ve hizmetleri üretmektedir. Böyle durumlarda kurumlar, tüketici tarafından tercih edilmek amacıyla birtakım görsel unsurlar, kurumsal tasarım, kurumsal iletişim, kurumsal imaj, kurumsal davranış ve kurum felsefesine uygun unsurlar ortaya koymaktadır.
“Rakibinizin markasını yok saymanız onun da aynı şeyi yapacağı anlamına gelmez.” Margie Smith
Günümüz rekabetinde öne çıkmak isteyen kuruluşlar artık toplam kalite anlayışını benimseyen ve kurumsal bir stratejiyle kendisine hedef kitlesine sunma gayreti içine girmiştir. Bunun neticesi olarak Kurumlar ürettikleri mal ve hizmetlere talep yaratmak için planlı, bilinçli olarak farklılaşamaya çalışırlar. Kurum içinde çalışanların kurumla bütünleşmesi, kurum dışında ise rakiplerden ayırt edilmek için bir takım stratejiler ileri sürerler.

Neden Kurumsal İnternet Kimliğimiz (KİK) ?

“İş dünyasının kendine has bir mekanizması vardır: Bir yöneticinin hataları, rakiplerinin servetine dönüşür.” Leo Cherne
KİK işte tam bu noktada devreye girer.  KİK çalışmalarımızın amacı, kurum kimliği ve stratejilerinin sektöre göre tespit edilmesi ve kurumun, duruşunu ve davranışlarını temsil etme biçimlerinin tümünü oluşturan bir internet sunumu oluşturmaktır. Başarılı bir Kurumsal İnternet Kimliğimiz çalışması için, olmazsa olmaz olarak nitelendirilmesi gereken tek şey, kurumla ilgili tüm verilerin eksiksiz ortaya konmasıdır.
Kurumunuzun uzun dönemde stratejik olarak planlanmış hedeflerine ulaşabilmesi için kendini ve kurum felsefesini çalışanlarına, müşterilerine, ortaklarına ve halka tanıtmak için internet mecrasında kullandığı tüm stratejik metotların toplamını Kurumsal İnternet Kimliğimiz yani kısaca KİK olarak özetleyebiliriz.

Neden YSM ?

“Çıkıp bütün rakiplerinizle savaşmak istiyorsanız,ilk önce nereye gitmeniz gerektiğini öğrenmelisiniz.” Al Ries
Mevcut durum ile arzulanan durum arasındaki mesafeyi kapatmak için aldıkları bütün kararlar, o kurumların kurumsal stratejileridir. YSM bu stratejileri etkin ve doğru bir biçimde uygulayacak çözüm ortağınızdır.

1.Strateji bir analiz etme sanatıdır.
2.Strateji amaçlara bağlı bir unsurdur.
3.Strateji işletmenin çevresiyle ilişkilerini düzenler.
4.Stratejiler işletmenin bütün finansal ve insan kaynaklarını ile uyum içinde yönetilip faaliyete geçirilen bir unsurdur.
5.Strateji devamlı olarak tekrarlanan işlerin aksine geleceğe bağlı bir düzeni ilgilendirir.
6.Strateji karmaşık ve dinamik bir çevrede işletmenin faaliyet alanlarını belirler.
7.Strateji karmaşık ve dinamik bir örgütte çalışanları harekete geçirme aracıdır.

Kurumsal İnternet Kimliğimiz (KİK) kurumumuzun ekonomik gücünün, performansının ve etkinliğinin artmasına yardımcı olan önemli bir unsurdur.Kurumu hedef kitlelerine tanıtır, uzun dönemde stratejik olarak planlamış amaçlarına ulaşılır. Rekabet ortamında rakiplerimizden ayrılmak, farklı olmak ve talep yaratmak uygun fiyat ile yüksek hedef kitleye ulaşmamızı sağlayan İnternet Mecrasında hedef gruplarına yönelik planlı, bilinçli bu çalışmalar Kurumsal İnternet Kimliğimizi (KİK) oluşturur.

Lütfen www.YsmYazilim.com ve www.FaceBook.com daki KİK sayfalarını ziyaret ediniz. Destek ve ayrıntılı bilgi için iletisim@ysmyazilim.com adresini kullanabilirsiniz.

 

Paylaş