Kobilerde İletişim Yönetimi İnternet’in her alanda iş dünyasına entegrasyonu ile iş yapış şekilleri hızla değişmiştir. Bugün internet sayesinde bilgiye erişim ve bilginin paylaşımı basitleşerek, tek taraflı bir iletişim yerine etkileşimli […]
EasySELL Network Marketing, son zamanlarda kullanımı hızla yaygınlaşan “Network Marketing” pazarlama sisteminin, internet sitesi üzerinden, müşteri,dağıtıcı ve tüm alt rollerin üye ve satışlarını yönetmesini sağlayan, satışları, puanları, primleri ve […]
Sayın PATRON Artık ANLA 3 ! Stratejik Yönetim ne demektir? Nasıl Kullanmalıyız? Merhabalar, Yine bir başka makalemizle size ukalalık (eski dilde akıllılık) etmeye çalışarak hem kendi söküğümüzü dikerken nelere […]
Sayın Patron, ARTIK ANLA 2 ! Merhaba, “Sayın Patron, ARTIK ANLA” isimli ilk yazımızın devamını yazmak gelen talepler neticesinde artık farz oldu. Bu yazıyı yazan da kendi grubundaki marka […]
Neden Kurumsal Kimlik? Günümüzde pek çok kurum benzer mal ve hizmetleri üretmektedir. Böyle durumlarda kurumlar, tüketici tarafından tercih edilmek amacıyla birtakım görsel unsurlar, kurumsal tasarım, kurumsal iletişim, kurumsal imaj, kurumsal […]
Bağımsız denetim nedir ? Bağımsız denetim, işletmelerin yıllık finansal tablo ve diğer finansal bilgilerinin, bu tablo ve bilgiler için belirlenen kriterlere (örneğin, uluslararası finansal raporlama standartlarına) uygunluğu ve doğruluğu hususunda, […]
Değerli dostlarımız, bayi çözüm ortağı ve müşterilerimiz; Kurumsallaşma sürecimiz süreç ve hedeflerle yönetim anlayışımızla birlikte şirket içi eğitimler ve çalışma düzenimiz dahil değişmektedir. Çalışma gün ve saatlerimiz aşağıdaki şekilde devam […]
Ekonomik daralmalar ve krizler hem çok ciddi tehdittir, hem de çok ciddi fırsatlar barındırır. Yeni kazananlar ve yeni kaybedenler doğurur. Yeni Ticaret Kanunu, kamudaki “Bilgi Edinme Kanunu” nun yarattığı şeffaflık […]