EVET : Müşteriniz , Müşterimiz felsefesi ile üretilmiştir.
AR-GE çalışmaları devam eden EVET çok yakında….
Sizde EVET diyenlerden misiniz?
HAYIR diyemeyeceğiniz program : EVET
EVET : Elektronik Verimli Etkin Ticaret / Electronic Valuable Effective Trade
EVET: Kurumsal Hafıza Yazılımı / Enterprise Intelligence Software
EVET: Küçük çalışma grupları için, Küçük ve orta boy işletmeler için;
Web tabanlı, nakit akışı dahil, ekonomik müşteri takip ve pazarlama otomasyonu paketi.
Müşterileriniz ile ilgili yapacağınız telefon görüşmesi, ziyaret veya benzeri işleri tarihleri ve içerikleri ile takvim üzerinde planlayın, otomatik alarm zamanı geldiğinde sizi uyarsın. Böylece günlük iş yoğunluğunuzun içinde randevularınızı atlamamış, yapacağınız telefon konuşmalarını unutmamış olursunuz.
Yaptığınız tüm görüşme, yazışma ve duyuruları, sebep ve sonuçları ile kaydedin.
Kontaklarınızla dün, bir hafta önce, hatta geçen yıl ne konuştuğunuz bilgisine istediğiniz anınsa ulaşın; müşteri ilişkilerinizde gerçek sürekliliği yakalayın !
Kontaklarınız arasındaki hiyerarşik ilişkileri takip edin.
Çalıştığınız bir müşterinin bağlı olduğu şirketler de sizin potansiyel müşteriniz olabilir!
Müşterilerinize toplu mail gönderimi yaparken zahmetli uğraşlara girip zaman kaybetmeyin. Gönderim yapacağınız grubu seçin, şablonunuzu belirleyin ve e-postanızı gönderin.
Müşterileriniz ile kendi tercihlerine göre iletişim kurun.
Sadece telefonla iletişim isteyene gönderdiğiniz bir duyuru e-postası, zorlukla kurulan ilişkilerin kolayca kırılmasına neden olabilir!
Faks ve SMS entegrasyonu ile tüm duyuru ve kampanyalarınızı müşterilerinize kolayca ulaştırın. Teknolojiyi rakiplerinizden daha iyi kullanın!
Müşteri kazanmanın en önemli unsuru mutlu müşterilerden geçer.
EVET mevcut ve potansiyel müşterilerinizi sadık ve mutlu müşteri haline dönüştürür.
EVET müşteri adaylarını gerçek müşteriniz yapmak için çok önemli bir araçtır.
Kurumsal yapılar, durgunluk dönemlerinde verimliliklerini arttırmaya, performans ölçmeye,
Analitik düşünmeye, verilere ve sezgilere dayalı planlamaya yani EVET kullanmaya hazırdırlar.
Eskiden üretilir ve de müşteri isteğine bakılmadan satılırdı.
Müşterinin istediği öğrenilip, ona göre üretiliyor.
Yani :
Eskiden; Arz vardı, Talebe bakılmazdı.
Şimdi ise Talebe bakılıp, öyle Arz ediliyor.
EVET arz ve talep dengesini firmanız adına değiştirebilecek bir yazılımdır.
Sonuç kadar, Süreç de önemlidir.
İstek karşılamak sonuçtur, ancak memnuniyeti karşılamaz.
Herkes sonuca bakar, lakin süreçlerde sorun kalmazsa sonuç mükemmeldir.
Nasıl EVET demek istersiniz ?
İster firmanızdaki server bilgisayarına kuralım,
İsterseniz daha ekonomik olan internetten kiralık kullanımı tercih edin.
Kiralamak çok rahat ! Kullandığın kadar ÖDE,
İstediğin zaman bırak, istediğin zaman başla.
EVET ile Müşteri Odaklı Yönetim anlayışı kurumsal davranışa dönüşüyor
EVET : CRM in metodolojik ve kurumsal tanımını yazılım içinde tutuyor:
CRM = Prosedürler + Standartlar + Teknolojik Araçlar + Deneyimler + Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışı
EVET Müşteriyi 5 ana statüde inceliyor:
1. Mevcut müşteri (bir ürün veya hizmeti satın almış)
2. Müşteri Adayı (Olgunlaşmış, Müşteri olmaya çok yakın)
3. Müşteri Adayı (Aday)
4. Hedef Kitle (Hiç ulaşılamamış Aday dahi olmamış)
5. Kara Listede
EVET kullanan bir yerdeki çalışan profili:
1. CRM stratejilerinin ne olduğunu çok iyi bilen
2. Stratejiye katkıda bulunmuş olduğundan, benimsemiş
3. Her zaman Müşteri diyen, odağına müşteriyi almış
4. Maaşın müşteriden geldiğini çok iyi bilen
5. EVET yazılımını ve CRM mantığını artık iş rutininde yaşayan
6. EVET kurumsal hafıza, hiç unutmuyor diyip çekinen ve de ona çok güvenen
EVET kullanan bir yerdeki yönetici profili:
1. Önce CRM aldığını zanneden, sonra EVET in tüm detaylarıyla farkına varan
2. EVET i sadece bilgi işlem veya satış bölümüne has olduğunu zanneden,
3. Ancak sonraları yönetim dahil, tüm departmanlarda işlediğine şahit olan,
4. EVET i herkese kullandırıp Kurumsal Hafıza olgusunu idrak eden
5. Teknik direktörlüğünü yaşamaya başlayan, takımına ruh veren, liderlik eden
6. Her şeyin yetkiler dahilinde paylaşıldığı, şeffaf olduğu,
7. Ben yokken (müşterideyken, tatildeyken, hastayken) neler oldu stresinin olmadığı
8. Satış, tahsilat ve ödeme ihtimallerine kadar EVET i kullanan, benimsemiş ve ona çok güvenen
EVET her zaman bilimsel çalışır:
1. Kategorilendirir
2. Statülendirir
3. Önceliklendirir
4. İhtimallendirir
5. Unutmaz, hep taş üstüne taş koyar