KobiPirin ve YSM’den KEP duyurusu hakkında bilgilendirme
KEP yani “Kayıtlı Elektronik Posta” (E-tebligat adresi ) almak şirketler için yasal bir zorunluluktur. BTK, RTÜK, EPDK, UYAP başta olmak üzere devletin diğer kurumları da “Kayıtlı Elektronik Posta”(KEP) üzerinden gönderimlere başlamıştır.
Ayrıca “Kayıtlı Elektronik Posta”(KEP) hesabınızla yasal gönderim yaparak noter, kargo, posta, kâğıt, zaman gibi birçok maliyet konusunda ciddi tasarruflar sağlayabilirsiniz. Birçok işleminize hız kazandırıp, yasal zeminde, senet hükmünde delil üreten iletişim kurabilirsiniz.
Mağdur olmamak ve bu yeni yasal iletişim teknolojisiyle tanışmanız için başvuru yapmanızı tavsiye ederiz. Ayrıntılı Bilgi İçin: http://www.ysm.com.tr/kep-ve-e-imza-fiyatlari-ve-basvuru-formu
Bu konu ile ilgili yeni bir gelişme ve duyuru da EPDK’ndan geldi. Aşağıdaki yazıda bilgilerinize sunulmuştur. EPDK, kendisine gelen bilgi edinme başvuruları ve tüketici şikâyetleri hakkında yazışmalarını e-yazışma paketi olarak Kayıtlı Elektronik Posta KEP üzerinden yapacak.
Enerji Piyasası Denetleme Kurulu (EPDK), 01.01.2016 tarihinden itibaren elektrik ve doğalgaz dağıtım ve perakende lisansı verdiği şirketlerle ve kamu kurumlarıyla kurum olarak yazışmalarını, Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) sistemi üzerinden e-yazışma paketi olarak gönderip alacak şekilde yapma kararı aldı.
EPDK, kendi kurum web sitesi, BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi), CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi), Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı üzerinden gelen bilgi edinme ve şikâyet başvurularını ilgili lisans sahibi şirkete KEP üzerinden e-yazışma paketi (EYP) olarak iletip, yine EYP olarak KEP üzerinden yanıtlanmasını sağlayacak projeyi başlattı.
EPDK, bu sayede posta yoluyla meydana gelecek gecikmelerin önüne geçmeyi ve istatiksel çalışmaların daha sağlıklı yürütülmesini sağlamayı amaçlıyor.
Bu kapsamda, ilgili lisans sahiplerinin 1 Ekim 2015 tarihine kadar kurumsal KEP adreslerini EPDK’ya yazılı olarak bildirmeleri ve 1 Aralık 2015 tarihine kadar da e-yazışma için gerekli teknik alt yapı çalışmalarını ve testlerini tamamlayıp çalışır hale getirmeleri ve yıl sonuna kadar canlıya geçiş için EPDK’dan yazılı onay alarak 1 Ocak 2016 sistemi kullanmaya başlamaları gerekiyor.
Ücretsiz KOBİ Checkup başvurusu için : http://www.kobipirin.com.tr/kobipirin-check-up-basvuru-formu
Ücretsiz KEP ve e-imza başvurusu için : http://www.ysm.com.tr/kep-ve-e-imza-fiyatlari-ve-basvuru-formu
Saygılarımızla
Sedat YAZICI, KobiPirin Konsept Sahibi ve YSM Kurucusu
ysm@ysm.com.tr | 0262 341 40 04 | 0533 320 03 52